16/7/12

Canal Nou.by Mongar de Tremp


Benvolguts lectors, us voldria explicar un fet que m’ha passat.  Es remunta a ahir a la nit, quant mirant la televisió, fent zapping em vaig topar amb un canal anomenat canal nou. Vaig preguntar per què no anava i em van informar que no funcionava perquè no emetien la senyal. I per què no emetien la senyal, em vaig preguntar? El fet és ben senzill, el problema està amb el govern valencià que no volen emetre la senyal a fora del País Valencià. I per què? Doncs bé, la resposta és simple, a València mana el Partit Popular , un partit d’anticatalanismes que no volen que el poble valencià tingui contacte amb Catalunya per un tema de sentiment patriòtic i cultural, és el Català.                                                                                                                                                                      Per molts valencians és un orgull parlar el Català, no obstant algú parli de valencià. No hi ha més orgull que ser Català i més haver nascut als Països Catalans. No hi ha més i ningú podrà esborrar un sentiment que sempre ha perdurat i que sempre perdurarà, pels segles dels segles sempre persistirà. Aquest és l’orgull de ser Català i no m’importa si el partit tal ens vol fastidiar, no m’importa, perquè sé que el Català és allà i sigui on sigui sempre triomfarà, sempre. Així  que esperaré el triomf del Català al País Valencià com a qualsevol lloc on es parli el Català i estic segur que algun dia, catalans de Catalunya i valencians no tindrem problemes de veure certs canals, perquè el Català ja haurà triomfat. A esperar.  Des de aquí vull donar les gràcies al Bloc Nacionalista Valencià, a les Joventuts d’Esquerra Republicana del País Valencià i també a tota la resta d’institucions i entitats que  fan possible somniar. A més vull agrair a tots els valencians i persones que parlen cada dia el Català per seguir somniant.

                                                           Gràcies.

No hay comentarios: